Proč…? Nevím

Drazí kamarádi,

asi vás většinu překvapím, možná šokuju, zklamu nebo naštvu, ale já jsem z Bangladéše utekl. Doslova. Bylo mi jasné, že buď hned odjedu nebo to dopadne hodně špatně. Je ještě moc brzo na to, abych dokázal říct, co se přesně stalo a jestli to nešlo řešit jinak, ale dostal jsem se do takové deprese, že jsem nemohl vůbec spát, jíst a v posledku už ani nic dělat. Co jsem při tom odjezdu zažíval, se dá těžko vypovědět. V každém případě jsem zjistil, že nejsem zdaleka tak pevnej a odolnej, jak jsem si myslel. 

Jsem teď zpátky v Čechách, chodím na léčení, beru různý léky, jsem v kontaktu s provincií v Praze a mám něco jako nemocenské volno. Od lékařů mám nakázáno nemyslet teď na Bangladéš ani na to, co bude dál. Přesto stále věřím, že i tahle zkušenost neúspěchu, zklamání a nemohoucnosti mě v důsledku posílí a přiblíží k Pánu, i když tomu teď nic nenasvědčuje.

Omlouvám se za tak neveselé psaní a také za zklamání, které jsem mnohým způsobil. Snad až se dám víc dohromady, budu schopen napsat nebo vyvětlit víc.

Děkuju za každou vaši modlitbu.

Gambi

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

