Zezplzně…

Ahojte,

pozdravy ze Zezplzně pár minut před odjezdem na Ruzyni.
Musím říct, že těch necelých 14 dní v Německu, Čechách a na Moravě bylo hodně intenzivních a plných úžasných setkání a krásných zážitků. Vám i Hospodinu za ně děkuju.

Takovým vrcholem všeho byla svatba mého nejmladšího bratra Marka, tak přikládám aspoň nějakou tu fotku…

Father Lál vyhlížející svatební průvod v kostele sv. Jana Nepomuckého…

Už se to valí… (Máťa, nevěsta Věra, ženich Marek, svědek Ondra a svědkyně Petra)

A je to… (Věrka, Marek, P.Miroslav, co je připravoval, a já)

Tady je pět spokojených Ženíšků, mezi nimi jeden čerstvý Ženich.

Jinak mám pro vás jednu smutnou zprávu. Po dlouhých letech vzájemného harmonického soužití s jednou milou malou SIMkou od T-Mobile, se s ní dnes nenávratně a bolestně loučím. Připadám si, jako bych ztrácel část sebe sama, kus své identity… No, nic, od dnešního dopoledne (30.11.) bude vzata do otroctví nějakým jiným církevně-síťovým uchazečem, takže pokud nebudete chtít psychicky týrat toho nového nešťastníka, na 777.878.453 už nevolejte a nepište. Já bych měl časem dostat nějaký bangladéšský mobil, ale mezitím jsem si pořídil aspoň dobíjecí kredit, abych si přece jen nějaký to český číslo pro případ nouze zachoval. Takže, jak to tedy je?

Toto číslo je teď můj jediný mobil, který by měl fungovat i v Bangladéši:

+420 737 37 12 48

Následující čísla už nemám nebo jsem je zrušil:

+420 777.878 453 (moje původní dlouholeté číslo u T-Mobile)

+420 775 295 545 (dobíjecí kredit u Vodafone, který jsem měl asi 5 dní, pořádně ale nikdy nefungoval)

+91.94.33.05.75.56 (indický mobil, který jsem před odletem z Indie odevzdal)

Dobrá zpráva je, že svůj mail zenisekpavel@gmail.com jsem nezmenil…

 

Takže zatím asi takhle, mějte se hezky.

Váš Gambi


This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

